Wednesday, December 22, 2010

Nape menangis ni Mei Mei

Pg tadi, masa jln jln joging (rina joging?..... mcm tak caye je nih?) jumpa sorang anak kat kawasan kejiranan ni (she is chinese.... and i call her mei mei pasal mei mei tu maknanya adik kan?... agak je). Dia duduk depan pagar rumah... "Hi Mei mei kenapa menangis ni... where is your mummy and daddy?  ".... mummy kereja, daddy kereja.... kenapa nangis? daddy tak sayang saya... kenapa cakap mcm tu? daddy kerja sibuk jarang balik rumah... bila daddy balik daddy tak mahu tidur sama saya.... daddy sibuk kerja cari duit, so tengok mei mei boleh duduk rumah besar... boleh beli macam macam... saya cuma nak daddy tidur dengan saya, dia tak tahu saya sangat rindu sama dia. then maid dia panggil masuk kot... cakap cina, tak faham  (??? loh..... bapa bapa dan suami diluar sana.... may be anak dan isteri anda perlukan kasih sayang yang dizahirkan lebih dari material kot......? )

No comments:

Post a Comment