Wednesday, December 22, 2010

My Ayah :*

Ayah saya orang yang paling faham dengan saya. Dia jejaka paling 'kool' dlm hidup saya... :) Pada masa semua orang pandang saya macam nak telan (pasal sy letakkan semua brg kemas atas almari solek then rumah kena pecah masuk then pencuri tu pun dengan senang lenangnya ambik semua tanpa apa apa rintangan... :O) and pd masa semua orang bajet torture sy sebab cuai... ayah saya kata " tak apalah Rina... bukan rezeki dah... nanti boleh cari lagi " ... ohhh ayah! terima kasih hu hu hu .... dr saya yg sebenonya hari tu menangis air mata masuk dalam :(. Pada masa usaha-usaha saya nampak macam gagal... ayah saya kata... "bersabar... tengok sepohon pokok yang ada banyak buah... sebelum berbuah banyak mcm tu, mmg susah nak tanam... nak jaga... nak baja and sometime dah jaga penuh rapi pun pokok tu still mati... tp one time bila kita berhasil besarkan pokok tu dia akan berbuah sampai kita tak larat larat makan buahnya... " :) ye ayah, saya faham sekarang..... Terima kasih ayah... (yang cakap english tu saya translate la dr yg ayah sy cakap :))

No comments:

Post a Comment